6 Eylül 2008 Cumartesi

yaptım/yapacağım

melabaa*

uzunca bir süre yeni yazı yayınlayamadım sevgili okuyucularım. (hastasıyım bu emin çölaşan tarzının. yoksa ne okuyucusu allasen, biz bizeyiz şurda) bu ayrılığın nedeni yapmış olduğum tatil... bahamalarda internet bağlantısı olur diye güvendim. ama gel gör ki bağlantı namına hiçbir şey yoktu. bok gibiydi afedersin. e ben de yazı falan uğraşmadım öyle olunca.

efendim bahaneler bir yana valla bu blog şeysine bir gazla başladım sonra unuttum gibi oldu. ama kazın ayağı öyle değil.(ahaha al bir tane daha) her an yazma isteğiyle doluyum. nöronlarım arasında atlayan elektrik *****'ı (uygun şeyi bulamadım. kafam iyi) bile yaz-yaz-yaz diye atlıyor bir sinir ucundan bir sinir ucuna.

çok şey var yazacak.

mesela yazılı olmayan görgü kurallarını yazasım var. bir de anayasa kurallarından kendimce eksik/fazla/gereksiz/gerekli olanlarının bir analizini yapmak. aşkı anlatmak ve öğrenme sürecini açıklamak istiyorum. yapacağımdır.

*bu hitap tarzını sonradan pek bir hastası olduğum memo tembelcizer den kaptım. kendisinin şu yazısının herkes tarafından okunması gerektiği kanaatindeyim.

bir takım özgürlükleri savunacağıdım

extra not: yazıda imla hataları, anlatım bozuklukları falan olabilir. kafam iyi

1 yorum:

  1. extra ağır konuşurum sana. taxim de yazıyor musun?

    YanıtlaSil