14 Haziran 2014 Cumartesi

sinestezi

Sinestezi diye bir insan ozelligi var. Hastalik demeye dilim varmadi. Cunku diretileni kabul etmeyip, hissetigine inanmak bir hastalik olmamali. Neyse ozetle; algilarin birbirine karismasi durumu. En cok gozlemlenen turu de harflerin renk olarak algilanmasi. Soyle simule edilebilir sanirim; karanlik hissi veren sarkilar, ya da orgazmik yiyecekler:)  bu ilginc ozelligi ilk LSD nedir diye okurken ogrenmistim.

Neyse, sonuc olarak dunyayi bizden farkli hisseden insanlar var hayatta..

Durup dururken aklima gelmedi tabi. En ebleh muhabbetlerdendir, ben de yapma densizligine dustum; mevlana escinsel miydi acaba diye dusundum bir ara.  Ama aslinda tek derdi askmis mubaregin. Ve bence senin benim hissettiklerimizden daha farkli bir algida.

Nedir diye buraya bakin bence: http://www.denizce.com/sinestezi.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder