25 Mayıs 2011 Çarşamba

Vücutsal tepkiler

Vücut tepkileri ortak oluyor sanıyorum ki. Onu da şurdan anladım; bir gün çok alkollüyken eski zaman televizyonları gibi, görüntü aşağıdan yukarı kayarken yanımdakine dediğimde "aa harbi lan!" cevabıyla farkettim. Tamam donelerim pek sağlam değil. ama buna inanıyorum. vücut tepkileri kimyasal formuller gibi şeylerse eğer, herkeste aynı olabilir. Aşık olunca, acı duyunca, sarhoş olunca, boşluktan düşünce böylesi anlık durumlar için kimyasal etkileşimler herkeste aynı oluyor.

Bir de kafa kullanmayı gerektiren işler var. Örneğin hatırlamak!

Herkeste aynı mı bilmem de annemle aynı. onun tabiriyle "beyindeki kaymak tabakası"ndan kaynaklı. Zaten geçmişi hatırlayamıyorum, eğer bir şeyi çok ayrıntılı anlatıyorsam da kesin yazıyorumdur. Nasıl anlatsam bu durumu bilemedim?? Hani çok aç olursun saatlerce birşey yemezsin de yemek yiyince bi garip olursun. Çoğu zaman öyle geziyorum işte ben ortalıkta. Sonra da unutuyorum tabi. Alzheimer başlangıcı olmasın lan!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder