9 Ocak 2011 Pazar

dalgıç giysisi ve kelebek

bu sayfadaki yazıların hepsini okudum ve alper, sen kafan güzel olmadan yazamıyosun. seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım ;

öncelikle belirteyim 2 gündür temizim. çok içen birisi gibi de görünmeyi arzu etmiyorum,zira alkol dediğin özel tüketim ürünü. yani ayda yılda bir benim için. ama sansasyonel bi şey olsa. ne bileyim andy warhol'u haklı çıkarır cinsten konulara meze olsam, biri de der ki; "dur blogta neler yazmış?". sonra o biri bunu medyaya servis etse. "dümbük zaten alkolükmüş" dese, yakınlarım için hoş olmaz. üzülürler lan yazık.

gelelim asıl mevzuuya; şimdi aforizma olaylarına girmek istemem de düşünürken farkettim. hayat geçip gidiyor, ve müdahale edemiyoruz. tıpkı dalgıç elbisesi giymiş kelebek * gibi.

bir gün de paralel evrenlere değinelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder