16 Şubat 2011 Çarşamba

meme çatalına kayan göze genel bakış süsü vermek

Ahahah!! Sözlükte gördüm bu başlığı. oraya yazmak yerine buraya yazayım dedim.

Neden mi böyle yapılır?

Sırf "Abaza! Pis sapık!" damgası yemeyip surata "tüüüh" diye tüprük yememek için. Vallahi bak.

Şimdi argadaş! Zaten yüzlerce kadınla birlikte çalışıyorum. E hepsi de, düğüne gider gibi giyiniyor nerdeyse.. (sabahın köründe üşenmemelerini, hayret ve taktirlerle karşılayıp başka bir konuya saklıyorum bunu) Şimdi bu kadar karşı cinsin olduğu bir ortamda zamanla da yabancılık kayboluyor. Tabi genişlik meselesi birazda. Ama zaman zaman girilen regl muhabbetleri bile gördü şu saf benliğim. Düşün artık. Bırak, kadınla kadın olma! diye içimden geçireceğim günü iple çekiyorum.

Ammaaaağğ

Yabancılık kayboluyor da. Bi yere kadar di mi?

Göz de kaymadığının olmadığının da olduğu kimi durumlar mevcutlar dahilinde zaruriyet haline geliviriy!

Tüm bu ahval ve çatal içinde, böyle insanın gözüne gözüne sokar gibi durumlarda on kaplan gücünde olması lazım olan bir özellik. Allahın biz aklı evvel erkeklere bahşettiği bir güzellik. Ama çakal karlos ırkından gelme kadın nesli yer mi? Tabi ki yemez. Hatta böyle bakarken yakalama olaylarının da çoğu kadının hoşuna giden bir durum olduğunu duydum. O yüzden yiyormuş taklidi yapabileceklerini düşünüyorum.

Amaan neyse ne işte. Olur arada öyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder