16 Şubat 2011 Çarşamba

yukarıdaki keramet

Malum çatal yazımdan sonra; kendimle daha samimi olmam gerektiğine karar verdim. Evet, sırrım gizlim saklım kalmasın. Kalmasın ki bloğun bir anlamı olsun. Madem fikir beyan etmek için çıktık bu yola, her fikrimi açıkça belirtebilmeliyim deyü düşünüyrüm..

!

Kadınlar erkeklerin götüne -tamam la tamam- poposuna bakarmış. Yeni öğrenmedim de, yeni dank etti. Ofiste, afedersiniz balık etli kaba yerimi kalabalığa dönüp, vücudumu 110 derecelik açıyla büktüğümde tesadüfen yönelinen bakışlarla dankettim tekrardan bunu. Oysa çok saçma be aga! Kadın niye bakar ki adamın ardına? Neyse..

Erkek nereye bakar diye düşünüyorum da. Çok muamma. Çok çeşitten dolayı muamma ama. En popüler iki cevap nedir diye bir araştırma yapsa sosyologlar, ben sonuçları açıklayayım şimdiden. Göt ve meme! Hayvanlaştığımın farkındayım. Lakin gerçek bu. Çevirsen sorsan yoldan yirmi bayana? Usturuplu sormak kaydıyla; "nerene bakar bu adam nesli?" desen, biri bile demez ki; "benim serçe parmağıma bakarlar" diye. Hep aynı olur; popo ve göğüs. Ben neye bakıyorum diye samimi olmak istiyorum da; ikisi arasında seçim yapmak zor, ama yukarıda keramet vardır. Ah şu dürtüler yok mu?!

Bir de fetişistler var. Bakalım ne demekmiş fetişist. Baktım, "türlü türlü şeylerden tahrik olan insanlara verilen ad" diyor sözlük. Bu yuniseks bi olgu. Yani kadınla erkek aynı şeyden tahrik olabilir. Düşünsenize damar fetişisti iki varisli. Peehhh!! Şüphesiz ki, aşkların en güzelidir onlarınki. Samimiyet vakti geldiğine göre belirteyim tahrik unsurumu. Yada boş ver lan, o kadar da ifşa etmeyelim kendimizi. Bilen biliyor nassa.

Sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder