13 Şubat 2011 Pazar

olmaz olmaz deme

Bir alkol gecesinde daha sizlerle birlikteyiz.

Dur bakalım neler çıkacak??

Evveliyetle alkol alınca burası aklıma geldi. Ehhiy ehiy diye içimden geçirmemle sayfayı açmam bir oldu. Halbu ki daha önce de dedim; alkol ayda yılda bir alınan bi'şi, lakin alınca elime vuruyor işte beya..

Şunu farkettim ki; Asla büyük laf etmem derken de büyüük bir laf etmiş oluyorsun.

"Olmaz olmaz deme."

Hayatta klişe laf etmezdim mesela, ama bak. olmuyor. insan önceden kendi kendine kurduğu şeyleri, gün geliyor gerçekleştirirken, olayın bizzat içindeyken buluveriyor.

Çekim yasası bu olsa gerek. Abuk bir örnek vermek istiyorum. Mesela saydırsam ben içimden; Sinek yemicem, sinek yemicem, sinek yemiyeceğim diyip içimden geçiriyorken bir de bakmışım, kurbağa gibi sinek dilliyorum. Ne kadar çekimli bir şey di mi aga'cım

Pehh.

Realiteye dönelim. Ne diyordum.

Allah'a inanıyorum. Korkuyorum da. Çok zaman bizi pek umursamadığını düşünüyorum aslında. Ama hep şükrediyorum, en azından nefes alıyorum diye... Ama hayatta sınav yaparken herkes için aynı şekilde adil davranmıyor. Allah herkese kaldırabileceği kadar dert verirmiş derler de, o skala da sonuçta herkes için aynı geliyor en başında. Hastanede karışan zengin çocuğuyla fakir çocuğu yıllar sonra, birinin tırnağı kırıldı diye gözyaşı dökerken diğeri de çocuğuna yiyecek yemek bulamadığı için kahroluyodur, ne bileyim. Oysa ki tam tersi olmalıydı. Derin konular. Ama bir şeyden eminim; Dert dediğin aslında dert değil be. Neler var hayatta??

Haydin eyvallah. Yeter bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder