12 Şubat 2011 Cumartesi

ses burun altın

Ne yazcağımı bilmiyorum. sadece yazmak geliyor içimden. Bakalım ne çıkıcak sonunda...

Bugün bir altın ödülü daha aldım. En önemli sistem geliştirme önerisi olarak ödüle layık gördüler sağolsunlar. bu son aldığımla birlikte üç etti. yaptığım otuza yakın öneriye 3 çeyrek altın. İşin altın kısmıyla ilgilenmiyorum da keşke bunun geri dönüşü daha farklı olsa. neyse.


Soruyolar nasıl aklına geliyor bunca fikir, öneri diye. bilmiyorum ki ben de. Bir anda geliyor işte. Sorguluyorum, "ben bunu yapıyorum ama neden yapıyorum?" diyorum. sonra da; "aga bunu yapıyoruz da, şöyle yapsak daha iyi olma mı? he valla olur" diyorum. Ve fikrimiz üretildi. hayırlı olsun. Üretmek sorun değil de, boşa kürek sallamak fena. Emin olsam boşa olmadığına neler çıkarttırırım da, neyse...

Aga'cım! çok fena bir şey mikrofonla bissürü insana bi şeyler söylemek. Sesinin titrediğini farkedince ki hele, uff uf. şeyden dolayı o ya. sesini duyamıyosun, dışardan gelen ses daha baskın olunca da şöyle bir monolog oluyor;

-bu benim sesim değil.
-kim konuşuyo lan?
-aa ağzım oynuyor.
-lan? ne diyodum ben.
-sktir, sıçtık.

sonrası yalandan öksürükler falan.

eğğğm, iğğğm, ehöm möhöm...

dı dın dın dı dın. dı dın dın dı dın. terminatör geliyor babovv.

terminatör dedim de, gözüm aklıma geldi yine. gözüm kızarınca bildiğin terminatör oluyorum yav. e alerji yüzünden kuzum, kızarıyor işte. ama kızarmak ne kelime? ama öyle güzel bir kaşınma yok ki!! seviyorum şahsen. yaşları akıta akıta. bastıra bastıra. köpürtülmüş çay bardağını su altından durulamak gibi.

gucjur gajjur gujjur gaccur. şıııııııı

Burun ameliyatı olmam lazım. benim deliklerim... küçük ama içi üçartıbir, fulartıful burnumun delikleri hava geçirmez oldu. zaten alerji hayatımı karartıyor. ooğğf. en kötüsü de damak kaşıntısı. bebeklerin emzik emmesi gibi. kaşınıyorr agh

gucukgucukgucukgucukgucuk


sıkıldım. yeter bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder